امام جمعه رودهن گفت: قرآن سرگرفتن مومنان به منزله واسطه گرفتن قرآن در پیشگاه خداوند متعال برای قبولی توبه است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام محمدرضا مدیح در مورد اهمیت شب های قدرگفت: خداوند در شب های قدر کامل ترین چراغ هدایت را برای جامعه بشریت برای چنگ زدن به ریسمان تعالی خداوند متعال با نام قرآن بر سینه پیامبر گرامی اسلام (ص) ، پیامبر نور و رحمت نازل کرد.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: شب های قدر مومنان با شب زنده داری و پشیمانی از گناهان خود دست بر آستان دوست دراز می کنند تا خداوند بار گناهان آنها را با توبه از دوش مردم بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه مومنان با قرآن سر گرفتن قرآن را واسطه بین خود و خداوند متعال برای آمرزش گناهان قرار می دهند اضافه کرد: شب 19 ماه مبارک رمضان یاداور حادثه ای تلخ در تاریخ جهان اسلام است که در این شب مولای متقیان حضرت علی (ع) با تیر تفکران کینه جویانه استکبار ضربت خوردند.

نماینه ولی فقیه در رودهن در خاتمه اظهار داشت: علی (ع) مصداق حق و عدالت و مردانگی و جوانمردی و هزاران هزار خصوصیت ارزشی و اخلاقی و انسانی و معنوی بودند و باید از سیره زندگی علوی درس گرفت و آن را در زندگی خود جاری و ساری نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.