مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: 33 واحد صنعتی و تولیدی این استان در سه ماه نخست سال جاری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قزوین؛ نجفی بیان کرد: لوله‌گذاری از جنس لوله‌های فولادی به طول 5 هزار و 480 متر و استفاده از چهار هزار و 823 متر لوله پلی‌اتیلن برای گازدار شدن 33 واحد یاد شده بخشی از اقدامات و فعالیت اجرایی نیروهای شرکت گاز استان قزوین را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عنوان کرد: گازدار شدن این واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند نقش مطلوبی در کاهش استفاده از سوخت‌های مایع داشته باشد؛ چراکه با بهره‌مندی 33 واحد صنعتی این استان که در گذشته از سوخت مایع استفاده می‌کردند پنج هزار و 960 متر مکعب گاز در ساعت به این واحدها انتقال داده می‌شود.

نجفی اضافه کرد: کاهش آلایندگی و داشتن صرفه اقتصادی مطلوب، بخشی از دلایل اهمیت استفاده واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین از گاز به جای سوخت‌های مایع است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از انجام فعالیت گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی خرمدشت، آبیک، اسفرورین، حکیمیه و شال خبر داد و گفت: علاوه بر بهره‌مندی صنعتگران از مزایای اقتصادی این طرح،‌ موجب بهبود شرایط زیست‌محیطی استان قزوین نیز شود.

این مسئول عنوان کرد: در سال گذشته با برنامه‌ریزی مطلوبی که برای انجام فعالیت‌های گازرسانی استان قزوین انجام شده بود به صورت کلی، 173 واحد صنعتی عمده و جز به شبکه گاز سراسری متصل شدند.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: گازرسانی ، واحد ، صنعتی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.