علی‌رغم تمایل برای اکران وروجک‌ها در تابستان، این فیلم در پاییز اکران می‌شود.

فرزاد اژدری نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص اکران فیلم «وروجک‌ها» گفت: فیلم سینمایی «وروجک‌ها» با گذشت 1 ماه از دریافت پروانه نمایش در اوایل پاییز اکران می‌شود، دوست داشتم اکران این فیلم در تابستان باشد که کودکان بتوانند ببینند.

وی افزود: فیلم «وروجک‌ها» در اصفهان بازخورد خوبی به همراه داشت و کودکان فیلم را دوست داشتند، امیدوارم در شهرهای دیگر از جمله تهران هم این‌گونه باشد چون در این فیلم، کودکان قهرمان اصلی هستند که یک سری کارهایی انجام می دهند که هر کودکی علاقه‌مند به انجام آن‌ها‌ست ولی توانایی انجام آن‌ها را ندارند که امیدوارم با استقبال روبرو شود.

وی ادامه داد: «وروجک‌ها» در بزرگداشت مقام پدر و مادر ساخته شده که در این فیلم سعی کردیم نشان بدهیم که پدر و مادرها چقدر می‌توانند برای بهبود زندگی‌شان تلاش کنند و بودن پدر و مادر خیلی بهتر از نبودن آن‌ها است.

اژدری در خصوص سینما کودک اظهار داشت: کار کردن برای کودکان اثر با ارزشی محسوب می‌شود و می‌خواهیم فیلم‌هایی بسازیم که کودکان لذت ببرند. کسانی که در عرصه فیلم‌سازی هستند شاید کودکی خود را از یاد برده‌اند در صورتی که ما باید کودک درونمان را شاد و سر حال پرورش دهیم چرا که کودکان فیلم‌هایی را دوست دارند که به عنوان مخاطب به آن‌ها احترام گذاشته شود.

وی در خصوص فیلم جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر در راه تولید فیلم دیگری برای کودکان به نام «همکلاسی من» به تهیه‌کنندگی: پروانه مرزبان هستیم که به زودی پیش تولید کار را آغاز می‌کنیم و در این کار از جلوه‌های ویژه بصری استفاده خواهیم کرد و قسمت اعظم «همکلاسی من» در مدرسه دخترانه می‌گذرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.