معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم خبر داد: به منظور هدایت دانش آموزان ورودی سال چهارم متوسطه برای آمادگی و برنامه ریزی اصولی برای کنکور 95 همایش "از تیر تا تیر برای کنکور" در سمیرم برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، غلامرضا انصاری‌پور در حاشیه برپایی همایش "از تیر تا تیر برای کنکور" در دبیرستان نیرومند در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در سمیرم اظهار کرد: این همایش با هدف هدایت دانش‌آموزان و اولیاء آنان برای آمادگی و برنامه‌ریزی اصولی و استفاده ازتابستان 94 به عنوان تابستان طلایی برای مطالعه کنکور 95 برگزار شده است.

وی با اشاره به حضوراولیا در کنار فرزاندان خود در این همایش افزود: بدون تردید نقش خانواده‌ها در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان بسیار مهم است و باید محیطی امن همراه با آرامش برای فرزندان خود فراهم کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم با تاکید بر بهره‌گیری دانش‌آموزان از مشاوران برای برنامه‌ریزی اصولی تصریح کرد: دانش آموزان باید با همراهی وکمک مشاوران، برنامه ریزی مطلوبی برای کنکور 95 داشته باشند.

وی پایه و اساس موفقیت را استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های موفقیت و تلاش و اراده و خواستن برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت دانست و افزود: دانش آموزان باید از ظرفیت‌های ایجاد شده مانند همایش مشاوره‌ای برای پیشرفت تحصیلی خود نهایت استفاده را ببرند.

انصاری‌پور اذعان کرد: این همایش به مدت دو روز برای 290 دانش‌آموز در آستانه ورود به سال چهارم دبیرستان شهر سمیرم در حال برگزاری است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناطق دیگر شهرستان نیز برگزار می‌شود.

در پایان این همایش دانش‌آموزان با حضور در کارگروه‌های رشته‌های تجربی، ریاضی و ادبیات و علوم انسانی به صورت تخصصی از خدمات مشاوره این همایش بهره بردند. 


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.