شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری برای مراسم روز قدس با مشارکت نهادهای شهری و مردمی شهر ری به صورت مستقل از شهر تهران انجام می‌شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس طبق روال هر سال به صورت مستقل و با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مصادف با 19 تیر برگزار خواهد بود شد.

وی به آمادگی شهرداری منطقه 20 برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم مردمی اشاره کرد و افزود: این مراسم راس ساعت 9 صبح از چهار راه فداییان اسلام آغاز می‌شود و در نهایت، راهپیمایان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تجمع می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است، ادامه داد: در زمان برپایی مراسم هیچ خودرویی اجازه تردد در مسیر راهپیمایی را ندارد و با آماده باش کارشناسان ترافیک و پلیس راهور، امنیت تردد شهروندان در زمان راهپیمایی برقرار خواهد شد.

کتانباف بهره مندی از ظرفیت‌ مردمی راهپیمایی روز قدس را در خصوص ترویج رویکردهای مهم اجتماعی، فرهنگی و مدیریت شهری را مهم برشمرد و ادامه داد: به منظور ارائه خدمات اجتماعی به راهپیمایی 40 غرفه در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ایستگاه‌های فرهنگی نیز با محوریت طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید در مسیر راهپیمایی تعبیه می‌شود.

وی در پایان همچنین به آماده باش عوامل مدیریت شهری این منطقه جنوبی نظیر ستاد مدیریت بحران و عوامل خدمات شهری برای ارائه خدماتی همچون راهنمایی و پاکسازی محیطی نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار