معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از مصالحه 84.5 درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری این معاونت طی سه ماه اول امسال خبر داد.

مصالحه 84.5 درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علی قهرمان اظهار داشت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه مراکز مشاوره حفظ بقا و بهسازی نهاد خانواده است و با استحکام این نهاد پیشگیری اجتماعی تحقق می‌یابد.

وی افزود: بهترین راه ایجاد تعامل مثبت و پایدار با مراجعان، جلب اعتماد و برقراری یک ارتباط منطقی براساس همدلی و هم‌نوعی با آنان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به مصالحه 84.5 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره، تصریح کرد: در سه ماه اول امسال 6 هزار و 134 نفر به واحد مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها مراجعه کردند و از خدمات مشاوره‌ای و مددکاری این مراکز استفاده کردند.

وی با بیان اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره‌ای برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهای مددکاری کلانتری‌ها در زمینه مسائل خانوادگی، ازدواج و تحصیل به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.