مربی تیم منتخب تکواندو مازندران ازاعزام تیم منتخب تکواندو این استان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی تکواندو آلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سعیدنجفدری گفت: این تیم با حدود 20 بازیکن مرد وزن هفته اول مهرماه امسال به مسابقات بین المللی تکواندو که در شهر برن آلمان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

رییس هیات تکواندو شهرستان آمل، افزود: این تیم قصد دارد از مردادماه امسال تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمندانه در تورنمنت آلمان آغاز کند.

مربی تکواندو مازندران تصریح کرد: مازندران اکنون به عنوان یکی از قطب های جدید تکواندو در کشور است واین را با حضور تکواندوکاران ارزشمندی همچون " فرزان عاشورزاده" در سالهای اخیر به خوبی اثبات کرده است

نجفدری افزود: سال گشته نیز درپی برتر شدن هیات تکواندو استان در میان هیات های سراسر کشور به عنوان سهمیه ابلاغی فدراسیون تکواندو به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام شده بود.

وی تصریح کرد : تیم اعزامی استان با نام شهید نجفدری مازندران با 16 تکواندوکار در 3 رده سنی خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان در مسابقات بین المللی تکواندو که با حضور 64 کشور در ترکیه برگزار شد، موفق شد یک نشان طلا، 2 نقره، 3 برنز و چهار مقام چهارمی کسب کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تکواندو ، مازندران ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.