معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از تدوین برنامه شتاب بخشی سواد آموزی با رویکرد بومی مناطق مختلف این استان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ، ناصر صباحی گفت: این برنامه بر اساس مصوبه ی شورای پشتیبانی سواد آموزی استان به منظور شتاب بخشی به امر سواد آموزی و ریشه کنی بی سوادی به عنوان نقشه راه با مشارکت کارگروه های ادارات مختلف استان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: پس از اظهار نظر کمیته تخصصی تدوین برنامه های شتاب بخشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور ، این برنامه توسط معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور تأیید و برای اجرا به استان ابلاغ شد.

صباحی ، در نظر گرفتن مشارکت فعال و جدی دستگاه های عضو شورای پشتیبانی سواد آموزی با اتکاء به ظرفیت ها و قابلیت های موجود استان ، شهرستان ها و قابل تحقق و در دسترس بودن اهداف پیش بینی شده را از مهم ترین ویژگی های این برنامه عنوان کرد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: با اجرای این برنامه بی سوادی در گروه سنی 49-10 سال تا پایان سال 96 به صفر می رسد.

صباحی تصریح کرد: شورای پشتیبانی سواد آموزی استان کرمان با ریاست استاندار وحضور دستگاه های مرتبط با سواد آموزی تشکیل شده است.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ادارات بهزیستی، زندان ها، کمیته امداد و شورا های اسلامی شهر و روستا به منظور شناسایی افراد بی سواد و ریشه کنی بی سوادی خبر داد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: برنامه ، شتاب بخشی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.