رودهن؛

ورامین ضلعی مهم در ساختار صادرات محصولات دامی در ایران اسلامی

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورامین با برخورداری از پتانسیل و ظرفیت های بالا ، ضلعی مهم در ساختار صادرات محصولات دامی در ایران اسلامی به حساب می آید .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، سید حسین نقوی حسینی در مورد وضعیت شهرستان ورامین گفت: ورامین هم در بحث کم آبی و تبدیل آن به تهدیدی بزرگ برای استان تهران ، ورامین از جمله شهرستانهای تشنه پایتخت محسوب می شود .

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: محصولات کشاورزی ماند گندم ورامین تامین کننده حجم بالایی از نیاز کشور در حوه کشاورزی است ولی داستان توسعه کشور در ورامین با این موضوع ختم نمی شود .

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه ورامین ضلعی مهم در ساختار صادرات محصولات دامی در ایران اسلامی است ، اضافه کرد : حجم بالایی از فرآورده های دامی سبک و سنگین با مقدار تنی به ارزش میلیاردی از این نقطه غربی استان تهران به خارج از مرز های نظام جمهوری اسلامی ایران صادر می شود.

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محصولات دامی ورامین بهداشتی و از استاندارد بهداشت و سلامت برخوردار است، اظهار داشت: دستگاههای نظارتی سیاست های خود را به طور دقیق در این راستا اجرایی می کنند .



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.