تمامی تعاملات را برای اکران فیلم با گروه هنر و تجربه انجام شده و امید‌واریم مدت زمان مناسب اکران در انتظار فیلم باشد

سامان سالور، کارگردان فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نسخه پروانه نمایش فیلم را در اختیار گروه اکران و هنر و تجربه قرار دادیم و تمام تعاملات لازم را با این گروه انجام دادیم.

وی ادامه داد: 9 دقیقه و در مجموع 4 سکانس از این فیلم حذف شده که طبق دستور گروه هنر و تجربه بوده است.

این کارگردان تصریح کرد: جای فیلم «آمین خواهیم گفت» در گروه اکران عید فطر خالی است و در حال حاضر نیز از این گروه انتظار بیش از این می‌رود چرا‌که برای جذب مخاطب خاص در سینما است.

سالور در بیان اینکه تمامی تعاملات لازم را با گروه هنر و تجربه انجام داده است تأکید کرد: اگر اظهار‌ نظر شخصی درباره «آمین خواهیم گفت» را کنار بگذاریم این فیلم در جشنواره‌های خارجی موفق به دریافت جوایز فراوانی شده که مهم‌ترین آن جشنواره فیلم‌های آسیایی بوسان بوده است. حتی هفته‌نامه‌های معتبر سینمایی دنیا هم این فیلم را نقد کرده‌اند و من تمام آنها را برای زمان اکران فیلم پیش خود نگه داشته‌ام.

وی تصریح کرد: از گروه هنر و تجربه انتظار بیش از این دارم صبر من زیاد است وامید‌وارم به زودی زود نتیجه تعاملات خود با این گروه را با یک نوبت مناسب اکران ببینم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور در جشنواره سی‌ام فجر نمایش داده شد.

فیلمی با محتوا که علاوه بر جذابیت بصری در هماهنگی بازیگران هم زیبا و سبب جذب مخاطب شد. فرزاد حسنی و آزاده زارعی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار