عمار تفتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منتظر فرصتی مناسب برای همکاری با سهیلی‌زاده بودم

سهیلی‌زاده در سریال «نیاز» بازی متفاوتی را از من گرفته است.

عمار تفتی بازیگر نقش محسن در مینی سریال «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در خصوص نقش خود و ویژگی کارهای مناسبتی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: نقشی که در این سریال بازی می‌کنم، نقش مقابل حدیث میر‌امینی و یک شخصیت خیلی معمولی است. فردی بنام محسن که برای برطرف کردن نیازش مرتکب خلافی شده است که برای دیگران ضرری ندارد. در واقع این عمل خلاف، نوعی بی‌قانونی بوده است.

وی در مورد همکاری با ایرج محمدی و حسین سهیلی‌زاده عنوان کرد: سابقه‌ی کاری ایرج محمدی مشخص است و جزء خواسته‌های هر بازیگری است که با او کار کند. اما مهارت حسین سهلی‌زاده نیازی به توضیح ندارد. تجربه کار با او به سالها پیش بر‌می‌گردد، زمانی که 11 سال بیشتر نداشتم و در مقام دستیار کارگردان کنار او بودم. رابطه‌ی کهنسال من با وی، حالت استاد، شاگردی دارد. من نکات حرفه‌ای بسیاری را از او آموخته‌ام. آخرین باری که با حسین سهیلی‌زاده کار کردم «رستوران خانوادگی» در سال 80-81 بود و تاکنون منتظر این فرصت بودم تا بار دیگر بتوانم با او کار کنم. اما برای اینکار عجله‌ای نداشتم و اکنون که این موقعیت خوب نصیب من شده است بسیار خوشحالم و از قبل می‌دانستم که کار کردن با او همان‌گونه که در ذهن من بود بار حرفه‌ای دارد و او می‌تواند بازی متفاوتی را از من بگیرد. تمام تلاش خود را می کنم تا ایفای نقش هم برای من و هم برای او راضی‌کننده باشد.

وی ویژگی کارهای مذهبی را اینگونه عنوان کرد: این داستانها در مقایسه با سریال‌هایی که در مواقع عادی پخش می‌شوند، نا‌خواسته تأثیر خود را به روی مخاطب می‌گذارند. علی‌الخصوص در ماه مبارک رمضان، وجود جوی آرام در جامعه و بین افراد، جدا از مضمون کار و داستان آن، مردم تأثیر‌پذیری بیشتری از کار دارند. سیما در این ایام سعی می‌کند که موضوعات مختلف اجتماعی را در کار‌ها گنجانده و نمایش دهد. همانگونه که تقابل دو نیروی مثبت و منفی در این کار به تصویر کشیده شده است.

بازیگر نقش قربان در سریال «زیر زمین» اظهار داشت: اگر زمان بیشتری به ساخت کارهای مناسبتی اختصاص یابد، کیفیت آنها بیشتر خواهد شد. به این دلیل که سیستم تولید، از قبل طراحی شده است، با شروع فیلمبرداری از آنجا که کارگردان و تهیه‌کننده این سریال در کار خود بسیار متبحر هستند مطمئن بودم کار، کیفیت مطلوبی دارد.

تفتی در پایان تأکید کرد: در کاری که انجام می‌دهم به بازخورد‌های اجتماعی و همکارانم توجه نمی‌کنم و نگران پیشنهاد‌هایی که در آینده بمن می‌شود نیستم. سعی می‌کنم در همه کارها با تمام انرژی حضور داشته‌ باشم. بعید می دانم آنچه از دل بر‌آید و با سعی و تلاش همراه باشد، در نهایت بازخورد خوبی نداشته باشد. فکر می‌کنم، همین قدر که سعی می‌کنیم و برای اینکار حس می‌گذاریم نتیجه‌ی خوبی را به همراه داشته باشد و در نهایت مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار