يونسي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران در آستانه روز جهاني قدس در گفتگويي صهیونیسم را نماد تروریسم، تجاوز و نسل کشی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، يونسي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران در آستانه روز جهاني قدس در گفتگويي صهیونیسم را نماد تروریسم، تجاوز و نسل کشی دانست و گفت: بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خمینی(ره) با بصيرت ، دورانديشي و نگاه عالمانه به حوادث جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاري كرد.

وي تاكيد كرد: با نامگذاري روز قدس عملا نقشه های رژیم صهیونیستی برای اشغال قدس عزيز و گسترش تجاوز نقش برآب شد و فرياد آزاديخواهي و حق طلبي انتفاضه در جهان پيچيد.

يونسي حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 19 تیر ماه را با توجه به مسائل منطقه با اهمیت تر از سالهاي قبل خواند و گفت: متاسفانه جریان تروریستی داعش با حمايت و هدايت رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق شعار شوم از نیل تا فرات است به همين دليل حضور پرشكوه و گسترده مردم عزيز و ولايتمدار مازندران مي تواند نقشه‌‌هاي شوم و توطئه خطرناک آنان را خنثي نموده و اتحاد، همدلي، وحدت و انسجام جامعه اسلامي را به نمايش بگذارد.

يونسي به تلاش جهادگران عرصه مذاكره هسته اي هم اشاره كرد و گفت: امروز سربازان متدين نظام در عرصه مذاكره هسته اي از حقوق ملت دفاع مي كنند و اين در حالي است كه رژیم غاصب صهیونیستی داراي صدها کلاهک اتمی و سلاح های کشتار جمعي است و در اين زمينه نيز پاسخگو نيست و كشورهاي غربي و آمريكا نيز از اين كانون شرارت و تجاوز حمايت مي‌كنند.

وي از مردم عزيز و با وفاي مازندران خواست تا با پیروی از سيره مولا و مقتدایشان مولای متقیان امیر مومنان علي (ع) که يار مظلومان و دشمن ظالمان بودند به ندای همیشه جاوید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبري پاسخ داده و عزم راسخ خود را در حمايت از ملت فلسطین تا رهایی قدس شریف به نمايش بگذارند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حضور ، قدس ، کشی ، نماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.