گرگان؛

برگزاری مسابقات ورزش های بیلیاردی برای اولین بار در گلستان

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد گلستان گفت: برای اولین بار بعد از گذشت 12 سال استان گلستان تا پایان سال جاری میزبان 4 مسابقه مهم بیلیاردی در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حسین رشیدی در ابن باره گفت: امسال مسابقات قهرمانی تیم ملی اسنوکر زیر 18 سال در 25 مرداد ماه درگرگان برگزار می شود و همچنین پنجمین دوره از مسابقات رنکینگ اسنوکر پیشکسوتان در رده سنی 40 سال به بالا دراواخر شهریور در گرگان برگزار خواهد شد.

رشیدی افزود: در دی ماه امسال دو میزبانی دیگر مسابقات آزاد پاکت بیلیارد  آقایان و پاکت بیلیارد بانوان در گرگان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد تجهیزیات برگزاری مسابقات قرار است با همکاریفدراسیون توسط اسپانسر وارد استان شود به همین جهت محل برگزاری آنها مشخص نشده است.

رشیدیییس هیئت بولینگ و بیلیارد گلستان برگزاری این مسابقات را اتفاق  مهمی برای استان دانست و اضافه کرد: با توجه به رضایت فدراسیون از عملکرد هیئت استان و توانایی بالای هیئت میزبانی این رقابت ها به استان گلستان داده شده است.

رشیدی در پایان گفت: از مسئولان استان انتظار داریم به رشته بیلیارد هم مانند رشته های دیگر توجه داشته باشند و هیئت استان را در این زمینه حمایت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.