مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه آمار جامعه هدف 22 هزار و 500 خانوار است، گفت: این آمار 43 هزار مددجو را شامل می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی،  بهرام ولیزاده با اشاره به اینکه 4،2 درصد از جمعیت استان زنجان زیرپوشش امداد است، گفت : این نسبت در مقایسه با میزان کشوری پایین است و این امر ناشی از عزت نفسی که مردم استان دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شاخص درآمدی پایین استان زنجان افزود: با این وجود میانگین مددجویان زیرپوشش کم است.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در بین خانواده‌های زیرپوشش 8 درصد است، اضافه کرد: این میزان از میانگین استانی نیز پایین‌تر است.

ولیزاده با اشاره به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در بین خانواده‌ها 36،3 درصد است، اضافه کرد: کمیته امداد در 92 درصد روستاهای استان خدمت رسانی می‌کند و بیش از 8 هزار خانواده زیرپوشش این نهاد در مناطق محروم ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه آمار جامعه هدف 22 هزار و 500 خانوار است، اضافه کرد: این آمار 43 هزار مددجو را شامل می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد :سالانه بیش از 30 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود،که این خدمات با همکاری و همراهی خیرین ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر استان زنجان هیچگاه کمیته امداد را در خدمات رسانی به جامعه هدف تنها نگذاشته‌اند، بیان کرد: خوشبختانه هر سال شاهد افزایش میزان کمک‌های مردمی هستیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: خانوار ، کمیته ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.