روز جهانی قدس ، روز اتحاد مسلمانان و تمام آزادی خواهان جهان است تا بار دیگر با فریادهای مرگ بر اسرائیل ، حقد و غضب خود را از این رژیم جعلی نشان دهند و به جهان ثابت نمایند که این روز تا زمان نابودی این جرثومه فساد باقی خواهد ماند و فریاد های مرگ بر رژیم کودک کش ، در اقصی نقاط جهان طنین انداز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ابتکار حضرت امام خمینی ( ره) به نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، طرح و برنامه‌ای هوشمندانه، دوراندیشانه و راهبردی در مسیر اتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان و موحدان به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر غارتگران بین‌المللی و در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

امروز در برهه ای حساس از تاریخ که سرزمین اویس نیز با اتحاد مخفیانه خونخواران صهیونیست با پرچمداران اسلام آمریکایی، درگیر ظلم و ستمی روز افزون شده و جهان شاهد به خون غلطیدن زنان و کودکان بی گناه یمنی است و درگیری شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه و لبنان در جنگ و کشتار نیابتی گروه‌های تروریستی و تکفیری و وهابی سفّاک و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، رفتارهای سفّاکانه با مردم بحرین، تشدید و تداوم کشتار و محاصره‌ی مردم غزه همه نشان از حلقه‌های به هم پیوسته‌ و فتنه‌های پشت صحنه‌ صهیونیسم جهانی دارد، روز جهانی قدس فرصت مغتنمی است که با حضور با شکوه در این راهپیمایی به جهان و جهانیان ثایت نماییم که همواره پشت سر مظلومان عالم و در مقابل زورگویان خواهیم بود.

امروز حوادث سوریه، عراق، بحرین، لبنان، مصر، یمن، فلسطین و ... به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند و با همه‌ی دسیسه‌های منطقه‌یی و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و ورطه نابودی نجات دهند.

و حال در آمیزه ای از اتحاد و همدلی ، قضات و کارکنان اداری دستگاه قضایی استان یزد ضمن دعوت از آحاد مردم متدین و همیشه در صحنه استان ، همسو و همراه با سایر نهاد ها و ارگان ها در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و با تمام وجود فریاد انزجار خود را از رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل سر خواهند داد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.