دبیر فدراسیون گفت: برای پیشرفت بیشتر اسکیت هنری به دنبال جذب مربی خارجی هستیم.

علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اردوهای اسکیت رشته‌های اگری سیو، برد و هنری با ارزیابی آمادگی جسمانی اسکیت بازان، سیستم فنی، بدنسازی، آمادگی حرکات تکنیکی با حضور ورزشکاران در 3 رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: در رشته اسکیت هنری دو اعزام داریم که یکی از آنها مسابقات جهانی کلمبیا در شهریور ماه و دیگری مسابقات جهانی آزاد فرانسه می‌باشد.

برای ارتقا و پیشرفت هر چه بیشتر، حضور هرچه بهتر اسکیت بازان هنری در این دو تورنمنت با مربی اسپانیایی مذاکره کردیم، در صورت توافق در رابطه با مسائل مالی، با وی قرارداد می‌بندیم.

همچنین وی از بازسازی پیست آزادی خبر داد و خاطرنشان کرد: پیست 400 متری آزادی در حال بازسازی است و آسفالت محوطه پایان یافت.

این پیست به منظور استفاده اسکیت بازان، مربیان و جامعه اسکیت به صورت سراسری از تمامی کشور جهت برگزاری اردوها، مسابقات می‌باشد.

دبیر فدراسیون در پایان از اردو رشته اسکیت سرعت خبر داد و گفت: اردو اسکیت سرعت نیز طی هفته آینده در اواخر تیر ماه جهت ارزیابی و آمادگی اسکیت بازان تیم ملی سرعت برگزار می‌شود که تاکنون از 3 شهر ارومیه، زنجان و مازندران جهت میزبانیاعلام آمادگی شده که پس از بررسی و بازدید یکی از این شهرها جهت میزبانی اردو اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار