شانزدهمین یادواره شهدای والامقام روستای سرخ کلا بخش دشت سر آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مشاورعالی قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت ما در پرتو ولایت فقیه عادل جامعه الشرایط که به تعبیر امام راحل حکومت شعبه ای از ولایت رسول الله است نظام اسلامی را به نام امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) برپا کردیم.

سردار حسن حمیدزاده با بیان این که سیره امام علی(ع) الگویی برای مسوولان نظام اسلامی باشد، تصریح کرد: مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند که شهدا و جانبازان بسیاری را در راه گسترش آرمان های توحیدی اسلام و انقلاب فدا کردند.

وی با اشاره به این که امام علی(ع) هرگز اهل دنیا و مقام پرستی نبوده است، گفت: این امام همام می خواست نشانه های راه خود را بیان کند که بزرگ ترین درس برای همه است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که امام علی(ع) به دنبال اصلاحات اساسی بود تا مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند، افزود: هنوز بعد از چهارده قرن این انقلاب به یاد امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) شکل گرفته و مانند مشعلی می درخشد.وی، تصریح کرد: این امام همام با اراده ، عزم راسخ و اهتمامی والا در هدایت ذهن ها به سوی عالی ترین مفاهیم انسانی و اسلامی قدم برداشته است.حمیدزاده در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاه عظمت و اقتدار قرار داشته و قدرت های جهانی بر سر مسائل هسته ای چانه زده و این ها بهانه بوده که آن ها با اصل نظام اسلامی مشکل داشته که منافع و اهداف خود را از دست دادند.

وی در پایان، افزود: اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید سیره نورانی این عزیزان را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس هم با اشاره به این که مذاکرات هسته ای را در وین داریم که این مذاکرات از جهاتی ویژه است، بیان داشت: یکی از مسائل مهم در مذاکرات محل مذاکره است که این مذاکرات در وین و لوزان به عنوان بی طرف صورت می گیرد.

یوسفیان ملا با تاکید بر این که خون های پاک شهدا عزت و عظمت به ایران اسلامی داده است که قدرت های جهانی به مذاکره با ما می آیند، افزود: امروز ایران اسلامی در حال نفوذ بوده و به جایگاه ارزشمندی رسیده است.

نماینده مردم آمل در مجلس، خاطرنشان کرد: مردم ما همواره حضوری فعال و با بصیرت در عرصه های مورد نیاز دارند که دشمنان از نیروی انسانی ایران اسلامی هراسان هستند.

وی با بیان این که بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت عامل هراس دشمنان انقلاب است، گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر ایران اسلامی و حتی روستاها وجود دارد که دشمنان به خود اجازه حمله به کشورمان را نمی دهند.

یوسفیان ملا، ادامه داد: وقتی خداوند متعال چنین قدرتی را به ما داده است باید قدر آن را دانسته و در مسیر پیشرفت و توسعه کشور آن را به کارگیری کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس، تصریح کرد: اگر مسوولان از نتایج مذاکرات به نفع نظام و توده غالب مردم استفاده نکنند اتفاقی که باید حاصل شود محقق نشده که باید پولی می آید در بخش تولید و اشتغال هزینه شود.

وی، افزود: وجوهی که برمی گردد باید در راستای خدمت رسانی به مردم کار گرفته شود و نه این که وام هایی به عده ای ذی نفوذ و خاص داده شود تا آن ها بهره برداری از آن داشته باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، روستا ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.