مسأله فلسطین، وحدت و یکپارچگی علیه جاهلیت مدرن و پیگیری راهبرد نابودی دشمن مشترک ـ یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی ـ اولویت اول جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، این اداره کل به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه اداره کل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم  انقلابی و بصیر این استان و سایر هم وطنان عزیز برای شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسأله فلسطین، وحدت و یکپارچگی علیه جاهلیت مدرن و پیگیری راهبرد نابودی دشمن مشترک ـ یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی ـ را اولویت اول جهان اسلام اعلام شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: رویدادهای اسفبار کنونی منطقه و جهان به وضوح نشان می دهد که اعلام روز جهانی قدس، نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه ای هوشمندانه و دوراندیشانه و راهبردی در مسیراتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان و موحدان به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر غارتگران بین المللی و در راس آنها آمریکا و صهیونیسم جهانی بود.

شاید روزی که خمینی کبیر (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری فرمود کمتر کسی به این می اندیشید که این یوم الله جهان اسلام این گونه عالم گیر شود و فریاد مظلومیت فلسطین تا عمق کشورهای مختلف رسوخ کند. اما این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط برقرار کند و چون تیری باشد بر پیکره صهیونیسم جهانی و آل سعود؛

امروز نام فلسطین با روز قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ نام فلسطین و قدس شریف را هرگز فراموش نخواهد کرد. حال که جهان اسلام در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار گرفته است و ملل مسلمان با تبعیت از آرمان انقلاب اسلامی و خمینی کبیر(ره) و رهنمودهای رهبر مسلمانان جهان امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بر علیه حکومت های جور در کشورهای اسلامی شوریده اند و خیزش های بزرگ ملت های اسلامی را فرا گرفته، روز قدس و آرمان فلسطین می تواند چون ریسمانی محکم اتحاد و همبستگی این ملت ها را محکم تر از گذشته کند.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری همزمان با روز جهانی قدس، همپای سایر هم وطنان و همشهریان عزیز دراین راهپیمایی شرکت و بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید می کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.