بازی در سریال «ساعت صفر» را برای این قبول کردم تا خود و توانایی‌های بازیگری‌ام را بسنجم.

امین زندگانی بازیگر نقش سام شکرچیان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی در مینی سریال «ساعت صفر» گفت: بازی در این سریال پذیرفتم تا خود و بازیگری‌ام را بسنجم اینکه چقدر در یک فرصت کم، توانایی و قابلیت ایفای نقش را دارم تا مردم با آن ارتباط برقرار کنند. علاوه بر آن حضور سعید سلطانی به عنوان کارگردان کار یکی دیگر از دلایلم برای بازی در این سریال بود چرا که سالها فرصت همکاری با این کارگردان برایم فراهم نمی‌شد.

وی ادامه داد: حضور سیاوش خیرابی در این کار برایم اتفاق خوبی بود تجربه‌ی بازی در کنار یک نسل دیگر و بازیگر خوب و مردمی، رابطه خوبی با هم پیدا کردیم من از این تجربه و اتفاق بسیار خوشحال هستم.

بازیگر «همه چیز آنجاست» با اشاره به اینکه تمام کاراکترهای این سریال خاکستری هستند،‌افزود: شخصیتی که من ایفاگر آن بودم دارای یک بعد تکراری نیست که حتما باید فرد بدی باشد و دلیل بیماری‌اش هم تنبیه و مجازات الهی باشد و باید جبران مافات کند این کاراکتر تنها در حق خودش ظلم کرده است.

زندگانی تصریح کرد: ما به ازای کاراکترهای‌ این سریال را ما به شدت در اطراف خود می‌بینیم آدم‌هایی که درگیر کار و منیعت‌های خود هستند به طور مثال سام که تحصیل خود را رها می‌کند و تنها به فکر موفقیت خودش است و یا مشکلات زن و شوهر و دخالت‌ خانواده‌ها را ما در جامعه‌ی امروز به وفور می‌بینیم.

 بازیگر «ملک سلیمان» در خصوص بهترین اتفاق این کار عنوان کرد: در این بازار سریال‌های مناسبتی اصولا تهیه کننده به دنبال تجارت هستند ولی تهیه کننده این مجموعه بسیار آدم فرهنگی بود و تمام تلاش خود را انجام داد تا کار در هر ابعادی کیفیت لازم را داشته باشد به خصوص حضور کارگردان حرفه‌ای چون سعید سلطانی برایش مهم بود. بنابر این بهترین کیفیت را در اختیار او قرار داد این خصوصیات تهیه کننده برای من جالب بود و باعث شد این سریال در موج سریال‌های ماه مبارک رمضان در فرصت زمان کوتاه، مخاطب خود را پیدا کند.

وی در خصوص بازی همسرش در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» اظهار داشت: کارهای همدیگر را نقد و نگاه می‌کنیم و من خیلی خوشحالم که الیکای عزیز یک وجه دیگر از توانایی خود را نشان داد و نقش خود را به گونه‌ای ایفا کرد که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. همسرم پیش از این در گذشته‌ نقش‌های جدی زیادی را ایفا کرده بود ولی مدت‌ها به دلیل بازی در کارهای مهران مدیری کار جدی برای او پیش نیامده بود و به نظرم در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» خوش درخشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۴
بازیش فوق العاده بود تو ساعت صفر از سریال رمضونی شبکه سه خیلی با کیفیت تر و خاص تر بود سریال
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۴
سلام فیلم نیاز خیلی خوب بود واقعا توپ بود.
آخرین اخبار