آبادان؛

صدور قطعنامه راهپیمایان روز جهانی قدس در آبادان و خرمشهر

راهپیمایان روز جهانی قدس در آبادان و خرمشهر با صدور قطعنامه ای مقابله جهان اسلام با رژیم کودک کش اسراییل را خواستار شدند .


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ دربخشی از  این قطعنامه امده است : ما ملت مسلمان و ولایت مدار، حضور حماسی خود راهپیمایی سراسری و باشکوه قدس را فرصتی ارزشمند برای ابلاغ پیام‌های قاطع و راهبردی خود به جبهه معاندین انقلاب و نظام اسلامی به ویژه آمریکای خبیث و حیله گر و هم پیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن دانسته و به آنان هشدار می‌دهیم که با عبرت از تجارب تاریخی 36 ساله گذشته از ادامه رویکردها و رفتارهای اعتماد سوز، تهدیدآمیز و مغایر با حقوق مسلم و قانونی ایران اسلامی در فرایند مذاکرات هسته‌ای اجتناب کنند.

درادامه این قطع نامه حمایت مادی و معنوی از مردم فاسطین - محکوم نمودن حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها علیه مسلمانان فلسطین- همگرایی و یکپارچگی گروههای فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی- مهار بحران های منطقه‌ای از جمله فتنه داعش- محکومیت یهودی سازی سرزمین‌های اشغالی بدست رژیم جعلی اسراییلو اتحاد مذاهب اسلامی آمده است . راهپیمایان همجنین در این قطعنامه / جنایات آل خلیفه و آل سعود ضد شیعیان مظلوم بحرین و نیز اقدامات وحشیانه ضد  مردم میانمار، پاکستان، افغانستان و یمن  را محکوم کردند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: آبادان ، خرمشهر ، قطعنامه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.