با استفاده از این ترفند می توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را بدون هیچ گونه لمس دستی روشن‌ و یا خاموش کنید.

به گزارش  دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در صورتی که یکی از کاربران گوشی یا تبلت های اندرویدی باشید حتما می دانید که برای روشن کردن صفحه نمایش و یا قفل کردن صفحه باید از کلید پاور استفاده کنید.اما اگر مدت زمان زیادی را با گوشی و تبلت خود صرف می کنید،باید خیلی مواظب باشید چراکه فشار مداوم بر کلیدهای پاور و خانه می‌تواند از عمر آنها کم کند و سبب خرابی زودهنگام این کلیدها شود.


بدون لمس دست دستگاه اندرویدی خود را خاموش روشن کنید !


اما جالب است بدانید که در گوشی های پرچمدار سامسونگ قابلیتی به نام Air Wake Up وجود دارد که با فعال نمودن آن می توانید صفحه نمایش گوشی خود را بدون هیچ گونه لمس دستی و تنها با قرار دادن کف دست در بالای صفحه تلفن همراه، (بالای حسگر نزدیک اسپیکر دستگاه) روشن و خاموش کنید. 
 
 
آموزش فعالسازی قابلیت Air Wake Up در گوشی های سامسونگ:

۱- ابتدا به تنظیمات گوشی یا همان Settings مراجعه کنید.

۲- سپس صفحه تنظیمات را به پایین اسکرل کنید تا به بخش Personalization برسید. اکنون در این قسمت، گزینه Accessibility را لمس کنید.

۳- در صفحه‌ به‌ نمایش در آمده روی گزینه Dexterity and interaction ضربه بزنید.


بدون لمس دست دستگاه اندرویدی خود را خاموش روشن کنید !

۴- در مرحله بعدی، گزینه Air wake up را یافته و سپس آن را لمس کنید.

۵- در پنجره Air wake up با حرکت دادن کلید موجود به سمت راست، وضعیت آن را به On تغییر دهید. (رنگ سبز نشان‌دهنده فعال شدن این قابلیت است).

 بدون لمس دست دستگاه اندرویدی خود را خاموش روشن کنید !
 
پس از فعال کردن قابلیت Air wake up،می توانید با گذاشتن دست خود در قسمت بالایی گوشی (بالای حسگر مجاورتی نزدیک به اسپیکر)، صفحه نمایش خود را روشن و خاموش کنید.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.