دادستان کل کشور با بیان اینکه آزادی فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است ، افزود: امروز وحدت بین صفوف جامعه اسلامی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و علما و دانشگاهیان باید آنچه که دشمن به دنبال آن است را در جامعه روشنگری و تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع راهپیمایان بیرجند در روز جهانی قدس با تشکر از حضور گسترده مردم روزه‌دار در راهپیمایی ،  مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل را عامل همه مفاسد در عالم دانست و گفت: در مبارزه با استکبار، کنار آمدن با ظلم و ظالم وجود ندارد و اگر کسی در جهان اسلام بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، سخنی در جهت اختلاف بزند، حتماً در جهت دشمن حرکت کرده است.

آیت‌الله رئیسی راهبرد دشمن را در جنگ با مسلمانان اختلاف افکنی ذکر کرد و گفت: راهبرد ما در مقابل دشمن باید وحدت‌آفرینی باشد.

وی بابیان اینکه حرکت آل سعود تداعی‌کننده آن چیزی است که اسرائیلی‌ها انجام دادند، گفت: حرکت آل سعود تداوم جریان راهبردی آمریکا است که مردم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری سرمایه عظیم مردم یمن را دل‌های محکم و آرام به ذکر خدا دانست و افزود: یمنی‌ها کسانی هستند که نفس علی ابن ابی‌طالب به آن‌ها خورده است.

وی با اشاره به اینکه القای اینکه ما می‌توانیم از آموخته‌های امام (ره) است، تصریح کرد: اراده مردم مسلمان بااتکا به خدا برای از بین بردن استکبار در جنگ اراده‌ها در حال تحقق است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه امروز مشکلاتی در جهان اسلام نیز وجود دارد، ادامه داد: اما آنچه شاهدیم این است که جریان اسراییل و نظام سلطه در حال محو شدن از صفحه روزگار هستند.

وی اظهار کرد: اراده‌های پولادین نشأت‌گرفته از خداوند و بستر امیرالمومنین (ع) به نابودی حتمی اسرائیل منجر خواهد شد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری افزود: جرقه‌هایی که در کشورهای اسلامی زده‌شده مشتعل خواهد شد و استکبار را به زیر خواهد کشید و تمدن اسلامی به لطف حضرت حق رقم خواهد خورد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه استکبار به دنبال پرت کردن حواس جامعه جهانی از قدس و فلسطین است، گفت: امروز روشنگری‌های امام و رهبری و فریاد ملت ایران، جوامع بشری را متوجه آزادی قدس کرده است.

وی اظهار کرد: امروز با تمام وجود اعلام موضع کردیم که ما می‌خواهیم راه مولایمان امام علی (ع) را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی اعلام می‌کنیم که نسبت به ظالمان با تمام وجود نفرت داریم و از آن‌ها بیزاری می‌جوییم.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه عبادت پروردگار با پذیرش طاغوت طغیان سازگاری ندارد، تصریح کرد: اگرچه نظام سلطه می‌خواهد به عالم سلطه کند اما ما هیچ پذیرشی از آن‌ها نداریم.

آیت‌الله رئیسی افزود: مکتب اعتقاد به مهدویت و عاشورا ظلم پذیر نیست و در برابر شرارت‌ها ایستادگی می‌کند.

وی گغت: جریان استکباری صهیونیستی داعیه تسلط بر عالم را دارد و خودخواهی و زیاده‌خواهی‌هایش را به سرزمین خاص فلسطین خلاصه نخواهد کرد.

  وی بابیان اینکه ذات جریان استکباری پیمان‌شکن است، تصریح کرد: در یک مقطعی تصور بر این بود که سازمان آزادی‌بخش به فلسطین و گروه‌های مذاکره‌کننده می‌تواند در پشت میزهای مذاکره مشکلات فلسطین را حل کند اما تصوری غلط بود.

وی به مذاکرات کشورمان با گروه ۱+۵ نیز اشاره کرد و گفت: حسن نیت جمهوری اسلامی بر همگان ثابت‌شده و امیدواریم این مذاکرات برای ملت نتایج خوبی را در برداشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ماندن اسرائیل است،ادامه داد: در راستای تحقق این هدف خود در بین کشورهای اسلامی اختلافات قومی و مذهبی را ایجاد و با شکل دهی گروهک‌های تکفیری از جمله داعش در جهت نابودی و تجزیه مسلمانان حرکت می‌کنند تا حواس جامعه جهانی از قدس و فلسطین پرت شود.

وی داعش را مولود نامشروع اسرائیل دانست و افزود: اگر به نوع شعارها، استراتژی‌ها، بی‌رحمی و حرکت داعش توجه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این حرکات هیچ نسبتی با اسلام، قرآن و انسانیت ندارد و کاملاً منطبق با اسرائیل است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه استکبار آدرس غلطی می‌دهد تا هدف را گم کنیم، تصریح کرد: اعلام روز جهانی قدس برای جلوگیری از این اقدام است.

وی تصریح کرد: امروز روشنگری‌های امام و رهبری و فریاد ملت ایران، جوامع بشری را متوجه آزادی قدس کرده است. 

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم مسلمان فلسطین دیگر اعتمادی به سازمان‌های بین‌المللی برای نجات خود ندارند، افزود: راه برخورد با اسرائیل  توکل بر خدا و اعتماد به نفس است.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.