دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فلسطین آزاد خواهد شد، گفت: توطئه‌های جدید آمریکا و اسرائیل ضعف این رژیم غاصب را نشان می‌دهد.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس مردم دربند و اشغال شده را برای پایداری در ایستاگی دعوت می‌کند.

وی با  تاکید بر اینکه فلسطین آزاد خواهد شد افزود: ‌اسرائیل شکست خواهد خورد و توطئه‌هایی که آمریکا و اسرائیل امروز به رنگ‌ها و شیوه‌های جدید انجام می‌دهند ضعف اسرائیل را نشان می‌دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:  اگر اسرائیل می‌توانست اشغال از نیل تا فرات را که شعار اولیه‌اش بود به مرحله اجرا برساند هیچگاه تکفیری‌ها را ایجاد نمی‌کردند اما در حالی که تشکیل این گروه نشان‌دهنده یک توطئه جدید است اما نابودی اسرائیل در شعار اولیه‌ خودش گنجانده شده است.

رضایی در رابطه با پیام حضور مردم نسبت به پشتیبانی تیم مذاکره‌کننده، تأکید کرد: راهپیمایی ملت ایران نشان می‌دهد که تیم مذاکره‌کننده باید مقاومت و ایستادگی کند زیرا پیروزی از آن شماست.

رضایی با اشاره به اینکه اوباما رئیس جمهوری آمریکا قادر نیست این مذاکرات اداره کند زیرا می‌ترسدگفت: وی به حقیقت رسیده است اما در تصمیم‌گیری فرد ضعیفی است و فکر می‌کنم اگر رئیس جمهور قوی‌تری حضور داشت شاید مذاکرات تاکنون به نتیجه رسیده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار