امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دین مبین اسلام نه‌تنها ظلم بلکه دفاع از ظالم را هم ممنوع و حرام اعلام کرده است افزود: باید برای پشتیبانی از مظلومان گام برداشته شده و از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در دین مبین اسلام به برگزاری راهپیمایی‌های ضد استکباری تاکید ویژه شده است.

وی  با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین اشغالی امروز به خیابان‌ها آمده و شعارهای ضداستکباری سر داده‌اند، گفت: از این رو به تکلیف دینی خود جامه عمل پوشانده‌اند.

قریشی با اظهار اینکه رژیم آل سعود رفتار، گفتار و عملکرد متضادی دارد، گفت: در کلام به توصیه‌ها و رهنمودهای رسول خدا (ص) و توصیه‌های دینی می‌پر‌دازند، اما در عمل شنیع‌‌ترین اعمال را مرتکب می‌شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اظهار به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین سایر بزرگان دین بر ضرورت حمایت از غزه تاکید جدی دارند، گفت: به خاطر فرمان خدا جهت حمایت از مظلوم تاکید دارند.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.