تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان سومی رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 18 تا 21 تیرماه در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار می شود.

در پایان رقابت های کشتی فرنگی تیم ایران با کسب 58 امتیاز به عنوان سوم رسید و تیم های قزاقستان و هند به ترتیب با کسب 65 و 59 امتیاز اول و دوم شدند.


در این رقابت ها علی ارسلان و امیرحسین حسینی در اوزان 66 و 96 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، عرفان سعادتی فر در وزن 60 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد، علیرضا کارگر و میثم دلخانی در اوزان 50 و 55 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند، مهدی فلاح در وزن 84 کیلوگرم پنجم شد و کیوان رضایی و پوریا عباسی در وزن 74 و 120 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است فرنگی کاران جوان کشورمان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا سال 2014 در شهر اولان باتور مغولستان با کسب پنج مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز و با کسب 75 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافتند.

تیم ایران در مسابقات سال گذشته توسط علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن 96 کیلوگرم صاحب مدال طلا و در وزن 55 کیلوگرم توسط بهروز ملکی صاحب مدال نقره و در اوزان 50 و 120 کیلوگرم توسط رضا خدری و بابک رزمپوش صاحب مدال برنز شده بود.

لازم به ذکر است تیم ایران سال گذشته در تمامی اوزان صاحب مدال شد و با کسب 75 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛تیم های قرقیزستان و قزاقستان نیز به ترتیب با کسب 51 و 50 امتیاز دوم و سوم شدند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار