فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو نفر از عاملان این حادثه که متواری بودند در شهرستان گچساران و یک نفر دیگر نیز در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سردار غلامعباس غلامزاده گفت : از این سه نفر تحقیقات لازم در حال انجام است و نتیجه آن به زودی اطلاع رسانی خواهند شد.

وی ادامه داد: امیدوارم علت و انگیزه وقوع این حادثه تیراندازی تا فردا مشخص شود و به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

وی تأکید کرد: در این حادثه ۶ نفر زخمی شدند که یک نفر حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، سه نفر بعد از انجام کار درمان مرخص شدند و دونفر نیز تحت مداوا هستند که یکی از این دو نفر وضعیت مناسبی ندارد و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

ساعت سه بامداد چهارشنبه، ۱۷ تیرماه و همزمان با شب قدر در بلوار امام خمینی(ره) یاسوج سرنشینان یک خودروی سواری سمند سفید رنگ که سه سرنشین داشت با اسحله ساچمه‌زنی شکاری، ۶ نفر را مورد هدف قرار دادند که یکی از آنها در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، دو نفر از مجروحین هم اکنون تحت مداوا هستند که حال یک نفر آنها وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری و تحت درمان قرار دارد و سه نفر دیگر نیز بعد از انجام مراحل درمان مرخص شدند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.