به گزارش خبرنگار
اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، این کاربران (اغلب مخابرات) از طریق ADSL خانگی و شبکه اینترنت خانگی از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند که دوباره بنا به دلایل نامعلومی اتصالشان قطعشده و از طریق فیلترشکن از آن استفاده می کنند!
این در حالی است که مدیران تلگرام با معماری جدید و چینش سرور و آیپیهای جدید، ظرفیت ترافیک برای کاربران ایرانی را چند برابر کردند تا مشکل پیشآمده از آنسوی مرزها حل شود.
اما اینک با توجه به افزایش ظرفیت در آنسوی مرزها، سؤال بزرگ این است که اگر به گفته وزارت ارتباطات واقعا اختلال داخلی از سوی سیستم فیلترینگ وجود ندارد آیا اپراتورهای مخابراتی که اینترنت گران به مردم میفروشند و از بابت ارتباط مردم از طریق شبکههای اجتماعی متضرر شدهاند،عامل اصلی هستند؟
منبع: خبرآنلاین
انتهای پیام/