عناصر داعش نیروهای عراقی را در استان انبار هدف حمله قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع قبیله ای استان انبار عراق اعلام کردند عناصر گروه تروریستی داعش روز گذشته به نیروهای عراقی نزدیک شهرهای خالدیه و فلوجه حمله کردند.

این منابع همچنین تصریح کردند درگیری های شدیدی نزدیک مناطق "حصیبه" "مضیق" و صدیقه" نزدیک شهر خالدیه بوقوع پیوست.  هواداران داعش تصاویری در اینترنت منتشر کرده اند که احتمال می رود متعلق به درگیری ها در شهر خالدیه باشد. این تصاویر افرادی را درحالی که خون آلود بر روی زمین افتاده اند نشان می دهد. منابع عشایری استان انبار اعلام کرده اند داعش یک خودروی حامل سربازان و نیروهای بسیج مردمی را نزدیک حبانیه منفجر کرد. 

رویترز همچنین اعلام کرد شمار دقیق کشته های روز گذشته مشخص نیست؛ اما برخی منابع پزشکی از کشته شدن 30 نفر از نیروهای بسیج مردمی خبر داده اند. رویترز به نقل از یکی از افرادی که در این درگیری ها زخمی شد نوشت: عناصر داعش با یک کامیون حامل مواد منفجره حمله کرده و پس از آن به افرادی که از این حمله جان سالم بدر بردند تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، ارتش آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری این کشور 16 حمله هوایی علیه این گروه تروریستی در عراق و 15 حمله در سوریه در روز پنج شنبه به انجام رسانده است. این حملات در عراق به اهدافی نزدیک بیجی، فلوجه، حبانیه، حدیثه، مخمور، موصل، سنجار و تلعفر انجام شده است. همچنین حملات ائتلاف در سوریه به پایگاه های داعش نزدیک شهرهای حسکه، حلب، رقه، عین عیسی، کوبانی و تل ابیض انجام شد.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۴
الهی امریکا و تمام ظالمان جهان نابود شوند.
آخرین اخبار