پروژه شبکه برق کوی 17 شهریور با اعتباری افزون بر یک میلیارد و نهصد میلیون ریال کلید خورد.

شبکه برق کوی 17 شهریور اهواز ساماندهی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز کاهش تلفات انرژی برق، رفع نوسان ولتاژ و پایداری برق را از اهداف اجرایی کردن پروژه ساماندهی شبکه برق کوی 17 شهریور عنوان کرد و افزود: در اين پروژه شبكه برق فرسوده قديمي جمع آوري و از كابل خودنگهدار استفاده شده است.

يداله حضرتي تغيير فرهنگ الگوي مصرف برق و همكاري مردم در جمع آوري انشعابات غيرمجاز برق در اين منطقه را از پیامدهای مثبت اجرایی شدن این طرح دانست که علاوه بر ساماندهي و تقويت ولتاژ ،به ميزان چشمگيري از خاموشي هاي ناخواسته اتفاقاتي و نوسانات ولتاژ در شبكه برق كاسته خواهد شد و ساكنين منطقه شاهد پايداري شبكه برق خواهند بود .

به گفته مدیر برق منطقه 5 کلانشهر اهواز توجه به افزايش تقاضاي ساكنين جديد با نصب تعداد ۳ دستگاه ترانسفورماتور جديد در شبكه برق، مجموع ترانسفورماتورهاي منصوب در اين منطقه به ۱۰ دستگاه رسيد و ظرفيت مناسب شبكه برق ايجاد گرديده است .

  محمد فاطمي منش میزان اعتبار هزینه شده در این پروژه را ۱ ميليارد و نهصد و هفتاد و نه ميليون ريال و از محل منابع داخلي عنوان کرد و  افزود: طي اين طرح  ۳۱۰۲كيلوگرم سيم مسي فرسوده جمع آوري گرديد و در مجموع بيش از ۳۳۳۶متر كابل خودنگهدار در سطح فشار ضعيف نصب شد. همچنين تعداد ۶۴ اصله پايه فرسوده جمع آوري و تعداد۴۷ اصله پايه بتوني جديد نصب و تعادل بار شبكه برابر استاندار هاي جديد انجام و مورد بهره برداري قرار گرفت.

انتهای پیام/گ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.