مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: 37 اکیپ امدادی برای ارائه خدمات فوریتی پزشکی به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس مستقر شده بودند.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص امداد رسانی در روز قدس بیان کرد: مرکز اورژانس تهران با 37 اکیپ پزشکی درمانی در روز قدس به ارائه خدمات امدادی مشغول بوده است. 

وی همچنین اظهار کرد: مرکز اورژانس تهران جهت همدلی و همراهی پوشش امدادی شرکت کنندگان در مراسم یوم‌الله روز قدس پر شورتر از همیشه برای ارائه خدمات ظاهر شدند. 
تعداد 9 دستگاه آمبولانس همراه راهمپیمایان در مسیرهای نه گانه حضور داشته‌اند تا مقصد آن‌ها را همراهی کرده اند. 

حسن عباسی در ادامه عنوان کرد: در مجموع 29 دستگاه آمبولانس به همراه 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه موتور آمبولانس و همراهی حدود 100 نفر از پرسنل اعم از پزشک، پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 19 تیر ماه 94 استقرار یافته و تا پایان مراسم در محل‌های مشخص مستقر بوده‌اند.

رئیس روابط عمومی اورژانس تهران مطرح کرد: مجموعا به 56 نفر خدمات امدادی فوریتی ارائه شده است.  8 نفر از این افراد برای مداوای کامل به بیمارستان منتقل شدند و بقیه‌ی موارد نیز داخل آمبولانس های استقراری به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این آمار تنها شهر تهران را شامل می‌شود.

همچنین دکتر صابری نیا، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور به همراه تعدادی از همکارانش از اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی بازدید نموده‌اند. 

مرکز اورژانس تهران طبق سنت سالهای گذشته با قدرت در کنار مردم حضور داشته و به امر امدادرسانی مشغول بوده است. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.