رژیم منحوس صهیونیستی رویای نیل تا فرات را با خود به گور می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمدی اظهار کرد: امروز مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: با توجه به آرامش و امنیت موجود در کشور به برکت رهبری‌های داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری، توطئه‌های جدیدی علیه نظام متولد شده که می‌توان به گروهک تکفیری، داعش، حمله آل سعود به یمن و مواضع غیرانسانی آل خلیفه در بحرین و توطئه داعشی‌ها و تکفیری‌ها و طالبانی‌ها در عراق اشاره کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: روز قدس ابتکار و میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است که 36 سال پیش بنا نهادند که امروز آثار خود را در دنیا نشان داده که می‌توان از تغییر موضع تهاجمی و فعال اسرائیل به حال انزوا و انفعال و چه کنم چه کنم، اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در کشورهای اسلامی و تمام کشورهای آزادی‌خواه یکپارچه علیه رژیم سفاک صهیونیستی شعار همدلی و وحدت سر دادند.

محمدی اضافه کرد: بین رژیم صهیونیستی، داعشی‌ها و جانیان آل سعود تفاوتی قائل نیستیم، چراکه همه از یک قماش هستند و مشی و روش آنها یکی است.

وی خاطرنشان کرد: مصر با بستن گذرگاه رفح اجازه ارسال دارو و غذا را به غزه نمی‌دهد و عربستان هم با بستن راه‌ها اجازه ورود دارو و غذا را به مردم یمن نمی‌دهد.

این مسئول بیان کرد: نسل‌کشی، کودک‌کشی و ایجاد اختلاف مذهبی و دینی و جنایات مختلف از استراتژی‌های مختلف جنایتکاران هر دو جبهه اسرائیل و آل سعود و داعش است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.