داعش اعلام کرد؛

برپایی نماز عید فطر ممنوع!

گروهک تروریستی و تکفیری داعش برپایی نماز عید فطر را در روز جشن، بدعت شمرده و آن را در موصل ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در راستای اجرای این قانون جدید داعش،مسئولین این گروهک تروریستی و تکفیری از مردم شهر موصل خواسته اند به هیچ عنوان در روز جشن،برای برگزاری نماز عید فطر به مساجد مراجعه نکنند، چرا که نماز عید فطر یک بدعت در اسلام به شمار می رود و نباید برگزار گردد.


برپایی نماز عید فطر ممنوع!


همچنین گزارش های دریافتی از استان نینوا به مرکزیت موصل حاکی از آن است داعش هشدار داده در صورتی که مردم از دستور اعلام شده سرپیچی کنند نیروهای مسلح داعش با آنها برخورد خواهند کرد.

گفتنی است؛این اقدام گروهک ترویستی و تکفیری داعش موجب خشم مردم شهر موصل شده، ولی فضای شدید امنیتی در این شهر مانع از امکان ابراز این خشم گشته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
محمد خالقی
۱۳:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۴
نماز عید فطر باعث وحدت مسلمانان میشه و این امر برای اینها تحملش سخت هست این تروریست ها میخواهند مردم را از طریق اسلام گمراه کنند و برای ایجاد نیل تا فرات اسرائیل آماده شدن و چیزی شبیه فلسطین و بعد کل خاورمیانه را میخواهند ثروت منطقه آنها را جذب کرده ثروتی بزرگ چون نفت مدیریت جهان و ثروتش آرزوی صهیونیست هاست و ایجاد کشوری صهیونیستی اگر ملت های منطقه پیشگیری از تکثیر و قدرتمند شدن اینها نکنند روزهای سخت تری را خواهند دید




دعا برای فرج مولا فراموش نشود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۹۴
خدا این داعشی های کثیف رو لعنت کنه