مدیر کانون تخصصی عفاف و حجاب گلستان گفت: دومین طرح ملی صدف های نور در گلستان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  فریدون فر در این باره گفت: این طرح با هدف چهل حدیث، طراحی پوستر و خاطره نویسی و نقش های بانوی اسلامی در چهار بخش متون ادبی (نثر و نظم)، در اتان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیر کانون تخصصی عفاف و حجاب گلستان افزود: مسابقه چهل حدیث در دو گروه سنی 9-16 سال و 16 سال به بالا برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند چهل حدیث با موضوع زن در نگاه ائمه معصومین را در کاغذ های مخصوص طراحی و ارسال کنند و همچنین شرکت کنندگان مجاز به استفاده از تمامی کتاب ها و پایگاه های معتبر علوم دینی هستند.

 فریدون فر ادامه داد: در بخش متون ادبی مهمترین موضوع شعر ها و متون ادبی در خصوص بانوان و حجاب و عفاف است و همچنین شرکت کنندگان می توانند اشعاری در مورد حضرت فاطمه(س)، حضرت خدیجه(س) و حضرت زینب(س) و در خصوص فضیلت های اخلاقی این بزگواران نیز در جشنواره شرکت دهند.

وی با اشاره  به بخش های طراحی پوستر و خاطره نویسی گفت: مسابقه طراحی پوستر فقط برای رده سنی 6 سال به بالا برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند 5 اثر در این بخش شرکت دهد. و همچنین موضوع بخش خاطره نویسی درباره حجاب و عفاف و نقش بانوی اسلامی است.

 فریدون فر در پایان خاطر نشان کرد؛ شرکت کنندگان از 21 تیر امسال تا 24 مهر برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به دبیرخانه کانون های فرهنگی هری مساجد گلستان ارسال نمایند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.