رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان قم گفت: رباهی که در یک سالن پادگان گرفتار شده بود بر اثر ضرب و شتم توسط سربازان،تلف شد.

تلف شدن یک قلاده روباه بر اثر ضرب و شتم سربازانمحمدرضا عابدی مقدم رئیس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تلف شدن روباه با ضرب وشتم عامل انسانی اظهار کرد: یک قلاده روباه که در یکی از پادگان‌های نظامی قم در یک سالن گرفتار شده بود، بر اثر ناآگاهی سربازان مورد ضرب و شتم توسط برخی سربازان قرار می‌گیرد و دچار آسیب دیدگی  و جراحات داخلی می‌شود.

وی ادامه داد: روباه آسیب دیده که از ناحیه صورت و شکم دچار جراحت شده بود را به اداره کل نظارت بر حیات وحش استان تحویل داده که علی رغم تلاش‌های بسیار کارشناسان و ماموران محیط زیست استان تلف شد.

عابدی مقدم در پایان تصریح کرد: از این قبیل حوادث تلخ در سراسر کشور رخ می‌دهد و افزایش آگاهی و احساس مسئولیت در جامعه نیازمند آموزش‌هایی است و امیدواریم مردم و دوستداران طبیعت در حفظ و حراست از گونه‌های گیاهی و جانوری دقت و آگاهی بیشتری را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/‌
برچسب ها: روباه ، قلاده ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار