عملکرد ملی پوشان تکواندو رضایت بخش ملی پوشان هر چه در توانشان بود انجام دادند من فکر می کنم شایسته کسب مدال خوش رنگ تری بودند.

خلیفه: عمیدی خوش درخشید/ ملی پوشان کشورمان شایسته کسب مدال خوش رنگ تری بودندنعمت اله خلیفه، سرمربی تیم تکواندو دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشبختانه تاکنون ملی پوشان نتایج خوبی کسب کردند در حال حاضر عمیدی تکواندو کار کشورمان با شکست حریف ترک تبار خود راهی فینال شد.
 
وی ادامه داد: ملی پوش تکواندو کشورمان در این دیدار با نتیجه 14 بر دو بر انصار اوگوز از ترکیه پیروز شد این بازیکن در ابتدا با قرعه استراحت روبرو شد و در دیدار دوم خود مقابل هرناندز ویلالون از مکزیک توانست با نتیجه 24 بر 3 راهی نیمه نهایی این مسابقات شود.
 
وی در خصوص دیگر نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان گفت: سروش احمدی دیگر نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورکان با یک برد و یک باخت به کار خود در این مسابقات پایان داده، این بازیکن هر چه در توان داشت انجام داد اما متاسفانه با این باخت به کار خود در این مسابقات پایان داد.
 
خلیفه خاطر نشان کرد: من معتقد هستم ملی پوشان تکواندو شایسته کسب مدال خوش رنگ تری بودند تکواندو کاران تمام استعدادشان را به کار گرفتند اما نتوانستند تمام شایستگی خود را به نمایش بگذارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خلیفه ، تکواندو ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار