علوی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

شهرداری به تنهایی نمی تواند مشکل محیط زیست کشور را حل کند

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه شهرداری نهایت سعی خود را در کاهش ظروف یکبار مصرف پلاستیکی می کند، گفت: شهرداری تهران به تنهایی نمی تواند مشکل محیط زیست کشور را حل کند.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علوی مدیرعامل شرکت شهروند در مراسم روز بدون نایلکس که امروز در میدان میوه و تره بار قزل قلعه برگزار شد با بیان اینکه در سالهای گذشته مردم از کیسه های پارچه ای و سبد استفاده می کردند، اظهار کرد: درتلاش هستیم تا با کاهش نایلکس پلاستیکی و افزایش کیسه های پارچه ای در بین مردم از آسیب بیش از حد به محیط زیست جلوگیری کنیم.

وی افزود: از سال های گذشته از نایلکس های تجزیه پذیر درفروشگاه های شهروند استفاده می شود و به هیچ عنوان کیسه نایلکس تجزیه ناپذیر در فروشگاه های شهروند وجود ندارد.

علوی اضافه کرد: امیدواریم که با استفاده از نایلکس و ظروف یک بار مصرف تجزیه پذیر بتوانیم سهم مهمی در بهبود محیط زیست کشور ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند درپایان گفت: روزانه بیش از 4 تن نایلکس تجزیه پذیر در فروشگاه های شهروند توزیع می شود به همین منظور سعی داریم در راستای اهداف و تحقق تدابیر شهردارتهران و رییس ستاد محیط زیست گام برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار