بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: برای حضور من در ختافه مسئولان باشگاه استقلال تصمیم‌گیرنده هستند و من نیز تابع تصمیمات باشگاه خواهم بود.

برزای: تابع تصمیمات باشگاه استقلال هستمبهنام برزای در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در باشگاه ختافه اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه ختافه درخواست رسمی خود را برای حضور من در این تیم به باشگاه استقلال ارائه کرده، اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باشگاه باید تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ نماید.

وی بیان داشت: در هر صورت باشگاه استقلال باید اجازه حضور من را در تمرینات ختافه صادر کند و در حال حاضر درصدد هستم تا صحبت‌های نهایی را با مسئولان باشگاه انجام بدهم تا آخرین وضعیتم مشخص شود و به نظرم تا دو، سه روز آینده وضعیت نهایی من از سوی مسئولان باشگاه استقلال مشخص می‌شود.

برزای بیان کرد: به طور کلی برای حضور در تمرینات ختافه، یک تا دو هفته زمان لازم خواهد بود و این مسئله کار را برای من سخت می‌کند، از طرفی دیگر مظلومی سرمربی تیم هم با رفتن من به باشگاه ختافه موافق نیست و من هم درباره این مسئله باید بگویم که تابع تصمیمات باشگاه هستم.



انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن ، فوتبال ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.