عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: بهشتی طی جلسه‌ای با دنیا مالی رئیس مجمع باشگاه ملوان به توافق رسید و بیش از نیمی از سهام باشگاه ملوان را در اختیار گرفت.

فوری***پیش از نیمی سهام ملوان به بهشتی واگذار شد/بهشتی  برای مذارکره با دایی به تهران می‌رودآذرگون در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: طبق توافق صورت گرفته 55  درصد سهام باشگاه ملوان به بهشتی واگذار شد و 15 درصد هم در اختیار مسئولان باشگاه قرار گرفت تا حامی مالی برای این تعداد سهام پیدا کند.
 
وی درباره وضعیت علی دایی توضیح داد: بهشتی مالک جدید باشگاه ملوان، قرار است بعد از ظهر امروز ساعت 17 به تمرین تیم فوتبال ملوان بیاید و بعد از تمرین هم به تهران میرود تا با علی دایی مذاکراتی داشته باشد.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان درباره شرط15 میلیاردی دایی برای قبول مربیگری این تیم گفت: دایی برای اینکه در ادامه کار به مشکل برنخورد و حقوق بازیکنان به موقع پرداخت شود شروطی را برای باشگاه تعیین کرد، اما شرط 15 میلیاردی علی دایی صحت ندارد.
 
 آذرگون درباره مطرح شدن گزینه‌هایی همچون پورغلامی، احمدزاده و بوناچیچ برای هدایت باشگاه ملوان اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که صحبت‌ خاصی در مورد این گزینه‌ها تاکنون مطرح نشده است به هر حال وضعیت علی دایی باید مشخص شود و بعد ما به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم.
 
وی افزود: بهشتی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود امروز جلسه‌ای برگزار کرد تا این بازیکنان را مشخص کند.
 
آذرگون در پایان اضافه کرد:  مالک جدید ملوان طبق توافقات صورت گرفته قرار است روز پنچ شنبه بخشی از قراردادهای بازیکنان و تعهدات مالی‌اش پرداخت کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار