این روزها‌ مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال درصدد هستند بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را برای فصل آتی جذب کنند و از همین رو جلسات مختلف را در خصوص این مساله برگزار می‌کنند.

برگزاری جلسه‌ مسئولان‌ نقل وانتقالات
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قرار است امروز مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص رسیدگی به وضعیت بازیکنان خارجی تشکیل دهند.

 از همین رو مسئولان نقل و انتقالات در صدد هستند تا چند بازیکن خارجی مدنظر سرمربی تیم را دراین جلسه مورد بررسی قرار بدهند و قرار است در جلسه امروز مظلومی، پورحیدری ، نظری و جویباری و امیری نیز حضور داشته باشند تا انتخاب و تایید نهایی بازیکنان خارجی مدنظر صورت بگیرد.

پرویز مظلومی برای حضور در جلسه امروز در دفتر باشگاه حاضر شد.

علی نظری جویباری در خصوص جلسه امروز نقل و انتقالات باشگاه اظهار داشت: به طور کلی قرار است جلسه ای با حضور مظلومی، پورحیدری و امیری در خصوص رسیدگی به وضعیت بازیکنان خارجی مد نظر تیم داشته باشیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: در صدد هستیم تا وضعیت دو، سه بازیکن خارجی مد نظر مظلومی برای فصل آتی را مورد بررسی قرار بدهیم تا در صورت تایید هر چه سریعتر تصمیم گیری های لازم انجام شود و برای تیم جذب نماییم.
 
جویباری در خصوص جلسه روز گذشته با مدیر برنامه‌های برونو سزار عنوان کرد: روز گذشته جلسه ای را با مدیر برنامه های سزار برگزار کردیم و ما از لحاظ مالی صحبت های لازم را ارائه داده ایم و منتظر جواب نهایی از سوی آنها هستیم.
 
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حامی مالی باشگاه تصریح کرد: وضعیت حامی مالی باشگاه نهایی شده و سبک دست به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال است.
 
وی در خاتمه عنوان کرد:به طور حتم در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر شرکت خواهم کرد.

از طرفی دیگر دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران با تیم بهمن که قرار است امروز دوشنبه در اردوی کردان برگزار شود بدون حضور اصحاب رسانه خواهد بود.

مدیر برنامه‌های سزار جواب نهایی را به آبی‌پوشان می‌دهد؟
با توجه به جلسه روز گذشته که میان مسئولان نقل و انتقالات و مدیر برنامه‌های برونو سزار صورت گرفت تمامی مباحث مالی از سوی آبی‌پوشان مطرح شد و قرار است مدیر برنامه‌‌های این بازیکن فصل آتی برای این تیم به میدان خواهد رفت یا خیر را در اختیار مسئولان نقل و انتقالات قرار بدهد.

طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می‌شود که قرار است یک یا دو بازیکن خارجی به همراه مدیر برنامه‌های خود در باشگاه استقلال برای صحبت‌های اولیه حضور پیدا‌ می‌کنند تا از این طریق مسئولان باشگاه نیز آنها را مورد بررسی قرار بدهند و در صورت تایید سرمربی تیم برای فصل آتی جذب تیم شوند.

شهباززاده: ماندن در استقلال دلیل نمی خواهد
مهاجم استقلال درباره وضعیت تیمش و روند تمرینی آبی پوشان گفت: با کادر فنی جدیدمان تمرینات بسیار خوبی را شروع کرده‌ایم و از فرصت باقی مانده تا لیگ به خوبی استفاده می‌کنیم. بازیکنهای خوبی را در اختیاریم و با توجه به اینکه اندکی دیر شروع کردیم اما شرایط خوبی داریم و عقب ماندگی ما در حال جبران است.

او درباره شرایط اردو کردان استقلال اضافه کرد: در اینجا همه چیز خوب و مهیا است و در محیط مناسبی هستیم. تمرینات پر فشاری را پشت سر می گذاریم و به سطح آمادگی مطلوب نزدیک می شویم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیشنهادهای خارجی‌اش، استقلال را انتخاب کرد، افزود: من با استقلال قرار داد داشتم و هر چند می توانستم طبق قرار دادم با تیمهای خارجی مذاکره کنم اما شرایط را برای ماندن مناسب دیدم و می خواهم امسال به استقلال کمک کنم. هر چند برای فصل پیش رو با استقلال هیچ مذاکره‌ای نکرده ام اما به همه چیز خوشبین هستم و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتاد.

وی ادامه داد: برای باشگاه بزرگی مانند استقلال لازم نیست درباره چرایی ماندن در آن صحبت کنیم. استقلال تیم بزرگی است و وجود هواداران پرشمار باعث می شود تا دنبال دلیل دیگری نگردیم. امسال در استقلال شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم عملکرد مطلوبی ارائه دهم.

بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته درباره پیش بینی اش از وضعیت استقلال در فصل جاری تصریح کرد: معتقد هستم که همه چیز به خودمان وابسته است. اگر بتوانیم این روند تمرینی را تا پایان فصل ادامه دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و در فراز و نشیبهای فصل تمرکز لازم را داشته باشیم می توانیم به اهدافمان برسیم.

شهباززاده درباره تجربه کار با پرویز مظلومی اظهار کرد: من پیش از این تجربه کار با ایشان را نداشتم و اکنون نیز مدت کوتاهی است که با ایشان همکاری می کنم. امیدوارم تجربه کاری خیلی خوبی داشته باشیم و مرور زمان نیز این موضوع را ثابت می کند.

وی درباره اینکه فشار خط حمله استقلال امسال بیش از گذشته بر دوش و برهانی است، ادامه داد: ما یک تیم هستیم و همه در تمامی خطوط برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم. هر کس در پستش خودش هر مسئولیتی بر دوشش گذاشته می شود را به بهترین نحو از پسش بر بیاید. من نیز تلاش می کنم اگر در ترکیب تیم باشم با تمام تمرکز و توانم وظایفم را انجام دهم.

تمرین صبح امروز آبی پوشان بدون حضور مظلومی
تمرین صبح امروز تیم فوتبال استقلال ساعت 10:30 برگزار شد. تمرین امروز آبی پوشان سبک برگزار شد و بازیکنان به ریکاوری پرداختند.
 پرویز مظلومی به دلیل حضور در جلسه امروز در نقل و انتقالات در باشگاه استقلال در تمرین امروز حضور نداشت. همچنین خسرو حیدری با اجازه کادر فنی به تهران بازگشت و میلاد فخرالدینی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کند. قرار است تیم فوتبال استقلال عصر امروز به مصاف تیم بهمن بروند.

استقلالی‌ها به 3 بازیکن دیگر نیاز دارند
 همچنان جلسه مسئولان نقل و انتقالات با پورحیدری و مظلومی در خصوص رسیدگی به وضعیت بازیکنان خارجی در حال برگزاری است و طبق گفته نظری جویباری تیم استقلال در سه پست دفاع، هافبک و مهاجم به سه بازیکن نیاز دارد و مسئولان  در صدد هستند تا دو بازیکن خارجی و یک بازیکن در فصل دیگر برای فصل آتی جذب نمایند.
 
گفتنی است، که برونو سزار گزینه اصلی آبی پوشان پایتخت است اما باید توافقات نهایی بین دو طرفین صورت بگیرد.
 
گزینه پرسپولیسی‌ها در قلعه آبی‌ها
  طبق شنیده‌ها گفته می شود که پدوپچیچ مهاجم اهل کشور کرواسی مد نظر پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان قرار گرفته است و این احتمال بعد از صحبت های مسئولان نقل و انتقالات با مدیر برنامه های پدوپچیچ، این بازیکن به جمع آبی پوشان اضافه شود.
 
گفتنی است، که این بازیکن نیم فصل گذشته جزو گزینه های مد نظر درخشان نیز بوده است اما به خاطر یک سری از مسائل به پرسپولیس جذب نشد.

در جلسه نقل و انتقالات استقلال چه گذشت؟
جلسه نقل و انتقالات باشگاه استقلال با حضور پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، بهرام امیری و نظری جویباری در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد.

در این جلسه فیلم چند بازیکن خارجی بررسی شد و قرار شد تا کادرفنی استقلال تا پایان امروز (دوشنبه) درباره این بازیکنان نظر نهایی را ارائه دهد تا مسئولان نقل و انتقالات استقلال اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر کنند.

پست بازیکنان مد نظر استقلالی ها، هافبک و مهاجم است.

نظری جویباری:  در خصوص جذب بازیکنان خارجی تصمیمات لازم اتخاذ شد
علی نظری جویباری در صفحه اجتماعی خوددر خصوص جلسه امروز نقل و انتقالات اظهار داشت: امروز جلسه کمیته نقل و انتقالات در باشگاه با حضور پورحیدری و مظلومی و اعضای کمیته برگزار شد و تصمیماتی برای چگونگی جذب بازیکنان خارجی اتخاذ شد که انشاء اله ظرف روزهای آینده خبرهای خوبی برای هواداران عزیز خواهیم داشت با جذب بازیکنان خارجی تقریبا فصل نقل و انتقالات استقلال به اتمام می رسد به امید روزهای آفتابی برای تیم محبوب و هواداران دوست داشتنی.
 
شرط آبی‌پوش ماندن کریمی

مدافع هافبک فصل گذشته استقلال در صورتی که بتواند ظرف 24 ساعت آینده رضایت نامه اش را از باشگاه سپاهان بگیرد فصل آینده نیز در جمع آبی های پایتخت خواهد بود.
 
آبی های تهرانی منتظر روشن شدن تکلیف یعقوب کریمی هستند. این بازیکن که قرار بوده رضایت نامه خود را از باشگاه سپاهان اصفهان دریافت کند و به استقلال بپیوند ظاهراً تا کنون موفق به دریافت رضایت نامه خود نشده است و این در حالی است که آبی پوشان برای روشن شدن تکلیف این بازیکن ناچار به دادن مهلتی 24 ساعته به وی شده اند. به این ترتیب یعقوب کریمی اگر موفق شود تا 24 ساعت آینده رضایت نامه اش را از باشگاه سپاهان بگیرد فصل آینده را نیز در خدمت استقلال خواهد بود و در غیر این صورت باشگاه استقلال مجبور است به گزینه های دیگر در این پست فکر کند و با آن‌ها وارد مذاکره شود.

 تکذیب مدیرعاملی جویباری
بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن نام جوبیاری به عنوان مدیرعامل جدید استقلال توضیح داد: این مسائل شایعاتی است که درباره استقلال مطرح کرده‌اند و به هیچ عنوان بحث مدیر عاملی نظری جویباری صحت ندارد و من بسیار محکم و با قدرت در استقلال هستم و وظایفم را انجام می‌دهم.
 
وی درباره جلسه هیئت مدیره استقلال گفت: زمانی برای برگزاری جلسه مشخص نشده است در این مورد هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما وضعیت سبک دست به عنوان حامی مالی باشگاه  مشخص شده است.
 
افشارزاده درباره کمپ استقلال در کردان گفت: ما تا به حال 86 میلیون داده‌ایم و با توجه به بزرگی تیم استقلال مطرح کردن این مسائل صحیح نیست ما پول کمپ را تا آخر پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسات ، گروه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار