دکتر انوشیروان محسنی رئیس سازمان بهزیستی صبح امروز و در سومین روز از هفته بهزیستی بمنظور بازدید و افتتاح چند پروژه وارد یزد شد وبعد ازحضور در مسجد حظیره یزد وادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب و مرحوم محمد علی صدوقی به دیدار استاندار یزد رفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رييس سازمان بهزيستي كشور، ضمن قدرداني از حمايتها و همراهي هاي استاندار يزد در اجراي برنامه هاي اين سازمان در سراسر استان گفت: سازمان بهزيستي به توانمند سازي در بُعد نيروي انساني نیاز داردوبايد با آسيبها و معلوليتها از منظر ژنتيكي و به عنوان پيشگيري جنيني مقابله كنيم.

انوشیروان محسني خاطر نشان كرد: در زمينه توانبخشي، مركز توانبخشي يزد در جايگاه خوبي قرار دارد و مي تواند براي منطقه مفيد باشد.


رييس سازمان بهزيستي كشور ادامه داد: غربالگري مددجويان در مراكز درماني و بازپروري بايد در دستور كار قرار گيرد و از منظر سن، نوع آسيب اجتماعي، علت آسيب و... بايد دسته بندي شوندتا معتادين مهارت و حرفه را فرا گيرند چرا كه در اين صورت احتمال بازگشتشان به اعتياد بسيار پايين تر است.

در ابتدای این جلسه میرمحمدی استاندار یزد ضمن خوشامدگويي به  محسني و هيات همراه، بر لزوم توانمندسازي سازمان بهزيستي تاكيد كرد.


انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.