جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و معرفی 58 معتاد پرخطر به مواد مخدر به مراكز بازپروری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ "مراد جعفری" گفت: طرح جمع آوري معتادان پرخطر در بخش هاي افشار، بزينه رود و سجاسرود شهرستان خدابنده به مرحله اجرا درآمد.

وی به معتادان جمع آوري شده متذکر شد: که اگر شما اراده كرده و براي هميشه از دامن اعتياد به دور باشيد و اعتياد خود را ترك كنيد جامعه با آغوشي باز پذيراي شما خواهد شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: دولت نيز از طريق كمپ هاي مجاز و استفاده از كارشناسان و متخصصين اين امر آمادگي همكاري براي ترك اعتياد شما را دارد.

وي تصريح كرد: در صورت ترك كامل مواد مخدر از طريق بهزيستي مي توانيد داراي شغل بوده و مثل ساير افراد جامعه زندگي عادي داشته باشيد و ترك اعتياد باعث خواهد شد تا شما ديد بهتري نسبت به زندگي داشته باشيد و اميدوار باشيد و اين كار جزء با اراده و ايمان راسخ به خداوند متعال امكان پذير نخواهد شد.

در ادامه جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان به تشريح نتايج طرح پرداخت و گفت: در راستاي اجراي اين طرح 58 معتاد و خرده فروش تحويل مراكز بازپروري شدند


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.