مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 2 هزار و 787 یتیم و مددجوی نیازمند مشمول طرح محسنین دارای حامی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ابراهیم باغبانی اظهار داشت:  ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است تا انسان های مومن را به کار خیر و خداپسندانه دعوت نمایم، برهمین اساس این نهاد تلاش می کند تا در این ایام و با بهره گیری از برکات این ماه که درهای لطف و رحمت الهی به سوی بندگان گشوده می شود زمینه ای را فراهم سازد تا خیرین بتوانند با دستگیری از نیازمندان و ایتام به خداوند بیش از گذشته نزدیک شوند.

وی افزود: در همین راستا طرح حامی یابی در قالب طرح های مختلف اکرام و ایتام و اکرام محسنین ، طرح شفا و کوثر با استقرار پایگاه های کمیته امداد در مساجد، مصلی ها و مراکز برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان برگزار شد.

باغبانی خاطرنشان کرد: با تلاش های امدادگران در این ایام تاکنون یک هزار و 610 حامی برای برعهده گرفتن سرپرستی یک هزار و 913 یتیم و 731 حامی نیز برای برعهده گرفتن سرپرستی 874 مددجوی مشمول طرح محسنین اعلام آمادگی نمودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد جذب حامیان بیشتر برای ایتام و نیازمندان باشیم تا جای که هیچ یتیمی در استان گلستان بدون حامی نباشد. 


انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.