رودهن؛

عفت، هنوز در جامعه ایران اسلامی زنده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عفت هنوز با وجود شبیخون و تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره ها در جامعه ایران اسلامی زنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین نصر الله پژمانفر در مورد وضعیت حجاب و عفاف در ایران اسلامی در هفته عفاف و حجاب گفت : عفاف و حجاب غبار آسیب های اجتماعی را به خصوص در حوزه امنیت بانوان از بین می برد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: حجاب دست خوش مسائل انحرافی در جامعه با وجود تراوش فرهنگ غرب با ساختار مبتذل از تریبون ماهواره ها شده است ولی عفاف در جامعه زنده است.

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر با تاکید بر اینکه تنها زنان نباید عفاف و حجاب خود را حفظ کنند و در این رابطه مردان نیز در معرض اتهام قرار دارند، اضافه کرد: پوشاک مردانه غربی نیز هم ردیف با پوشاک زنانه که ساختار زننده ای در جامعه دارد وارد بازار شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: حتی دیدن این لباس ها نادرست و ناشایست است چه برسد به اینکه آن را تن کرده و در جامعه معرف و تبلیغ کننده فرهنگ مبتذل غرب باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.