سرمربی مستعفی تیم فوتسال منصوری گفت: با شرایط فعلی در توانم نیست که به سکونشینی بیندشیم پس با در نظر گرفتن ارزش زمان، به نفع منصوری کنار می کشم.

به نفع منصوری کنار می کشم/در توانم نیست به سکو نشینی فکر کنمرضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:پس از شکست در نخستین بازی خانگی طی تماس تلفنی با سرپرست تیم تمایل را به جدایی از تیم ابراز کردم اما این تصمیم به دلیل شکست مقابل میثاق نبود بلکه شرایط بوجود آمده ادامه همکاری را برایم غیر ممکن جلوه داد.
 
در این فصل منصوری شیوه جدیدی را در پیش گرفته و قرار است نسبت به سالهای گذشته که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد، شرایط بهتری داشته باشد، همین امر انتظارت را از کادر فنی بالا می برد که پاسخگو آن نیستم.
 
وی افزود: جذب خوب بازیکن، افزایش بودجه نسبت به سال گذشته و تلاش باشگاه برای رقم زدن روزهای خوب باعث شده تا هواداران نیز در تفکرشان تغییر دهند و به فکر قهرمانی بیفتند و مسئولان انتظار سکونشینی داشته باشد اما این موضوع در توانم نیست و نمی‌خواهم مانع پیشرفت تیمی باشم که سالها حتی از دور به فکر موفقیتش بوده ام، هنوز پاسخی در راستای انصرافم دریافت نکرده اما حاضر به ادامه کار نیستم زیرا منصوری همانند فرزندی است که ارزشش از موقعیت و جام و مقام بالاتر است.
 
داورزنی در ادامه بیان کرد: شاید به زعم بسیاری از این تصمیم عجولانه بوده و نباید پس از اولین باخت از تیم جدا شوم اما من خودم را بهتر از هر کسی می شناسم، با این اوضاع حتی گذشت 10 هفته نیز به حضور در جایگاهی بالاتر از 5 یا 6 جدول فکر نمی‌کنم وبا این حال بهتر است با در نظر گرفتن ارزش زمان برای تیم منصوری کنار بروم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: داورزنی ، منصوری ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار