معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: برنامه های ستاد دیه استان اصفهان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد الگویی برای کل کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین سیستانی در جشن گلریزان آموزش و پرورش استان اصفهان به برنامه های ستاد دیه استان اصفهان اشاره کرد و اظهارکرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در دستور برنامه این ستاد است که سال گذشته 714 نفر از این زندانیان استان اصفهان آزاد شدند. 

وی افزود: کمک به خانواده های زندانیان از دیگر برنامه های این ستاد و خیریه های استان است که از اسیب های ناشی از نبود سرپرست خانواده ها کاهش و جلوگیری شود. 

معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع انسانی استاندار اصفهان به برنامه یک شهر ضیافت اشاره کرد و بیان داشت: برنامه های ستاد دیه استان اصفهان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد الگویی برای کل کشور است که برنامه یک شهر ضیافت نمونه ای از آن است. 

وی بر همکاری خیرین و مسئولان در اجرای این برنامه ها تاکید کرد و گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار ارزشمند و مفید است که در این راستای در حد توان باید همکاری کرد. 

محمدرضا کجانی مدیرعامل خیریه امام محمدباقر(ع) اصفهان به همکاری این خیریه در آزادی زندانیان اشاره کرد و گفت: مبلغی از سوی این خیریه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فرهنگیان اختصاص می یابد. 

وی ادامه داد: توزیع غذاهای گرم و بسته های غذایی در بین نیازمندان از برنامه های این خیریه است که در سطح استان اصفهان در طول ماه مبارک رمضان انجام می شود

انتهای پیام/گ

برچسب ها: معاون ، منابع ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.