اخیرا شرکت هوا فضای ناسا نقشه جدیدی از سیاره مریخ را تهیه کرده است که نسبت به نقشه های گوگل از این سیاره به مراتب دقیق تر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اخیرا شرکت هوا فضای ناسا نقشه جدیدی از سیاره مریخ را تهیه کرده است که نسبت به نقشه های گوگل از این سیاره به مراتب دقیق تر است. این نقشه توسط سایتی اختصاصی پشتیبانی می شود و با مراجعه به آن میتوانید به مانند نقشه های گوگل ، سیاره مریخ را مشاهده و بررسی کنید، علاوه بر این ، امکانات حرفه ای و علمی نیز در این سایت گنجانده شده است ، مانند تجزیه و تحلیل زوایای خورشید، امکان محاسبه مسافت بین دو نقطه و پستی و بلندی ها و غیره.

با ناسا در مریخ گشت و گذار کنید! (گشتی بدون هزینه)

همچنین با استفاده از آخرین اطلاعات به دست آمده از تحقیقات انجام شده در مریخ، میتوانبد فایل هایی را برای چاپ کردن در پرینتر های سه بعدی ایجاد کنید. محل فرود کاوشگر های Spirit ،Opportunity ،Curiosity ،Phoenix و Sojourner که تا به حال به مریخ فرستاده شده اند نیز در نقشه مشخص شده است. عکس های زیر نمونه هایی از این نقشه هستند همچنین برای مراجعه به این نقشه میتوانید اینجا را کلیک کنید. در کنار جنبه های علمی این سایت ، حتی تماشا کردن یک سیاره دیگر و امکان گشت و گذار کردن در آن خالی از لطف نیست و جذابیت های خودش را دارد، پس حتما سری به این سایت بزنید.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.