دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمانشاه گفت: ابزارهای نظارتی برای بازدید ازمطب‌های خصوصی و دولتی و برخورد قاطع با ویزیت‌های گروهی و نیز عدم رعایت مدت زمان استاندارد ویزیت اعمال می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه؛ دکتر امید قادری گفت: به دلیل گزارشات و شکایاتی از انجام ویزیت‌های گروهی و نیز عدم رعایت مدت زمان استاندارد ویزیت دریافت کرده ایم، هفته آینده جلسه‌ای با حضور رییس نظام پزشکی و رییس دانشگاه علوم پزشکی برگزار و در این زمینه تدابیری خواهیم اندیشید.

وی اضافه کرد: بیمه، نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی با ابزارهای نظارتی که در اختیار دارند، بازدید از مطب‌ها و کلینیک‌ها را افزایش داده و با موارد تخلف بصورت جدی برخورد شود.

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمانشاه تاکید کرد:بر اساس مصوبه هیات دولت، در بخش خصوصی هر پزشک عمومی 15 دقیقه، پزشک متخصص 20 دقیقه، پزشک فوق تخصص 25 دقیقه و هر روانپزشک باید 30 دقیقه را به ویزیت هر بیمار اختصاص دهد.

وی افزود: این زمان در بخش دولتی کمتر بوده و برای هر پزشک متخصص و فوق تخصص در هر ساعت ویزیت هشت بیمار و برای هر روانپزشک در هر ساعت ویزیت شش بیمار به عنوان زمان استاندارد در نظر گرفته شده است.

وی، عدم رعایت زمان استاندارد ویزیت و نیز انجام ویزیت‌های گروهی را از مصادیق تخلف هایی است که با آن برخورد خواهد شد


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.