رئیس سازمان لیگ گفت: باید عنوان کنم اگر موضوع تعامل ما با شرکت طرف قرارداد رفع نگردد باید به دنبال اسپانسر دیگر باشیم.

درآمد امسال سازمان لیگ رشد خوبی داشته است/موضوع تعامل با شرکت طرف قرارداد حل نوشد دنبال حامی مالی باید باشیم /موضوع عدم حضور تیم های لیگ یک در جام حذفی قطعی  نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در نشست شفاف سازی سازمان لیگ اظهار داشت:  باید عنوان کنم که امروز شفاف سازی صورت گرفت و نشست بسیار مطلوب و خوبی بود و به طور حتم مباحث مربوط به درآمد سازی سازمان لیگ مورد بررسی و بحث و ارزیابی قرار گرفت.
 
وی در ادامه افزود: ما از تبلیغات محیطی 40میلیارد درآمد داشته‌ایم که 21 میلیارد آن را اخذ کرده بودیم 15 میلیارد آن را سه شنبه دریافت می کنیم و 3میلیارد باقی را سه ماه دیگر و برای  6 میلیارد دیگر ضمانت نامه‌ای اخذ می‌کنیم.
 
رئیس سازمان لیگ در خصوص میزان رشد درآمد سازمان لیگ نسبت به سنوات گذشته اذعان کرد: ما در سال جاری 8  میلیارد درآمد داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته  رشد خوبی داشته است، اگر شرکت مربوطه مبلغ  مورد نظر را به سازمان لیگ ندهد از طریق دادسرا پی‌گیری می‌کنیم و ما امیدواریم که تعامل داشته باشیم و گرنه باید به دنبال اسپانسر دیگری باشیم.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ پانزدهم گفت: بدون شک قرعه کشی لیگ پانزدهم بسیار خوب و ایده آل برگزار شد و ما برنامه ریزی لازم را انجام دادیم تمام تلاش ما این بود که بتوانیم لیگ پویایی داشته باشیم.
 
تاج در پاسخ به سوال "احتمال می‌رود که جام حذفی بدون حضور تیم‌های دسته پایین‌تر" انجام شود گفت: البته هنوز این موضوع قطعی نیست نظر ما بر این بوده که تیم‌های لیگ یک حضور داشته باشند، اما این نکته را منوط به نظر خود مسئولان تیم‌ها کرده ایم که اظهار نظر کنند و حضور و یا عدم حضورشان را درجام حذفی اعلام کنند.
 
تاج ادامه داد: در صورت قطعیت عدم حضور تیم‌های لیگ یکی بدون شک موضوع اعلام خواهد شد.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم امسال نیز شاهد لیگ پویا با جوانگرایی و خروجی مناسب باشیم و گاهی در جهت ترقی فوتبال کشورمان پردازیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار