منصوریان:

کاش آسیب شناسی خصوصی سازی قبل از مزایده ها برگزار می‌شد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: کاش جلسه‌ی آسیب شناسی خصوصی سازی پیش از انجام 4 جلسه مزایده برگزار می‌شد.

ای کاش آسیب شناسی خصوصی سازی بیش از چهار مزایده برگزار می‌شد.علی منصوریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: جلسه‌ی خوبی بود که در این جلسه‌ی پور حسینی، خادم و معاونین وزرا و بخشش اعظمی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

اولین سوال من از جلالی این بود که چرا این آسیب شناسی قبل از برگزاری چهار جلسه مزایده برگزار نشد، اما به هر حال جلسه‌ی مفیدی بود و برای حاضرین در جلسه نتایج خوبی در برداشت.

وی تصریح کرد: من فکر می کنم اولین گام برای خصوصی سازی انتخاب الگوی خوب برای باشگاه‌ها است و برای باشگاه‌های مثل استقلال و پرسپولیس چون برند هستند باید از اتمام قوانین فوتبال حرفه‌ای دفاع کنیم چون این دو باشگاه بزرگی هستند و باید به فکر درآمدزایی و جذب حامیان مالی خوبی باشیم تا شاهد موفقیت در خصوص بازی باشیم.

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم علاقه‌مندی مردم به استقلال و پرسپولیس بسیار زیاد است و اهمیتی بسزایی دارد.

وی بیان کرد: اگر امروز سرخابی‌ها را بدین شکل می‌بینید علت آن داشتن یک فوتبال آماتور است و چون بودجه‌ی سرخابی‌ها همان روال گذشته را دنبال می کند، بدین شکل که 70 الی 100 میلیارد بودجه دریافت می‌کردند که این دیگر روش سنتی برای بودجه‌دهی به سرخابی‌ها محسوب می‌شود اما باشگاه‌های دیگر هزینه‌های باشگاه را در بودجه می‌دیدند ولی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اینطور نبود.

نکته‌ی مهم دیگر این است در این باشگاه‌ها امنیت شغلی وجود ندارد به طور مثال در باشگاه استقلال مدیران و مربیان آن بعد از نتایج مختلف جابه جا شده‌اند که اکتفا کردن به نتیجه و نتیجه‌گرایی بسیار خطرناک بوده و مانع پیشرفت فوتبال ما می‌شود.


انتهای پیام /
برچسب ها: فوتبال ، نفت ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار