جلالی:

سرخابی‌ها برند ملی محسوب می‌شوند/ در خصوصی سازی مشکل قانون‌گذاری و مشکل اجرای آن وجود دارد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: سرخابی‌ها برند ملی محسوب می‌شوند، در خصوصی سازی مشکل اجرای و قانونگذاری و پیچیدگی آن وجود دارد.

سرخابی‌ها برند ملی محسوب می‌شوند/کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس در ارتباط با مشکلاتی که برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس وجود دارد اقدام به برگزاری نشستی کرد که در این نشست رئیس سازمان خصوصی‌سازی، معاونین وزارت ورزش، معاون امور حقوقی مجلس و سردبیران ورزشی و پیشکسوتان ورزش حضور داشتند که البته ما این نشست ها و جلسه‌ها را با حضور وزرا و نمایندگان آن‌ها و مسئولین باشگاه‌ها ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در بحث خصوصی‌سازی مشکلاتی وجود دارد که در بحث قانون‌گذاری و اجرای آن و همچنین پیچیدگی آن‌ها باعث بوجود آمدن مشکلاتی در مسیر خصوصی سازی شده‌است.

وی بیان کرد: همچنین استقلال و پرسپولیس باشگاه‌های بزرگی هستند و طرفداران زیادی دارند و به نوعی مردم ایران به این دو باشگاه گره خورده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر طرحی مطرح شود باید در مجلس تصویب شود تا به عنوان قانون بتوان به آن استناد کرد وگرنه طرح‌هایی که مطرح می‌شود فقط به عنوانی پیشنهاداتی در رابطه با قانون است و دولت باید درچارچوب قانون عمل بکند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار